Regulamin

Regulamin

Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu.

Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu.

Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych na stronie www.lucky-time.pl.  W momencie dokonania rezerwacji zostaje zawarta umowa najmu Apartamentu między Lucky-Time, a Klientem na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.

Postanowienia ogólne

Właścicielem strony www.lucky-time.pl oraz operatorem prezentowanych na niej apartamentów jest firma Agnieszka Pukacz, z siedzibą w Dobrzykowicach, ul. Ametystowa 6, NIP 691 214 46 31.

Rezerwacja

  1. Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej www.lucky-time.pl, poczty elektronicznej e-mail: info@lucky-time.pl lub telefonicznie pod numerem +48663977999. Klient, który dokonuje rezerwacji, oświadcza, że jest osobą pełnoletnią.
  2. Wysokość opłaty za wynajem Apartamentu jest podana w formularzu potwierdzenia rezerwacji otrzymywanym po dokonaniu rezerwacji lub telefonicznie przy dokonywaniu rezerwacji.
  3. Opłata wskazana w ofercie cenowej na stronie internetowej i w formularzu rezerwacyjnym zawiera 8% podatek od towarów i usług.
  4. Płatności należy dokonywać: Na rachunek bankowy w mBanku: 90 1140 2004 0000 3202 7720 3014
  1. W celu otrzymania faktury prosimy o przesłanie w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji informacji, czy i na jakie dane ma zostać wystawiona faktura VAT. W przeciwnym wypadku zostanie wystawiony paragon fiskalny bez możliwości późniejszego uzyskania faktury sprzedażowej. Paragon fiskalny będzie dostępny w siedzibie Firmy i na życzenie udostępniany pocztą lub mailem.
  2. Klient, po dokonaniu rezerwacji Apartamentu on-line, telefonicznie lub drogą mailową, otrzyma na swoją elektroniczną skrzynkę pocztową e-mail formularz, w którym znajdują się informacje o dokonanej rezerwacji wraz z podaniem konta oraz terminu do którego należy dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej.
  3. Potwierdzenie rezerwacji następuje e-mailem po zarejestrowaniu na koncie opłaty rezerwacyjnej.
  4. Opłata rezerwacyjna wynosi 30% sumy zamówienia, jeśli do dnia przyjazdu pozostało więcej niż 5 dni, lub 100 % sumy zamówienia, jeśli do dnia przyjazdu pozostało 5 lub mniej dni.
  5. Pozostałą część opłaty za wynajem Apartamentu tj. 70% sumy zamówienia Klient powinien zapłacić do dnia odbioru apartamentu dokonując przelewu tradycyjnego (liczy się data zaksięgowania wpłaty).
  6. Utworzenie przez Klienta rezerwacji drogą telefoniczną oznacza również zawiązanie umowy na warunkach określonych w Regulaminie.
  7. W przypadku dokonania rezerwacji i nieopłacenia opłaty rezerwacyjnej we wskazanym terminie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Przywrócenie rezerwacji jest możliwe wyłącznie w przypadku dostępności lokalu, przy czym cena najmu może ulec zmianie.

Zmiana oraz anulowanie rezerwacji

  1. Opłata rezerwacyjna jest opłatą wyłączającą z oferty konkretny apartament w określonym terminie dla innego potencjalnego Klienta. Jeśli rezerwacja dojdzie do skutku, wniesiona opłata rezerwacyjna będzie stanowiła część opłaty za pobyt.
  2. Klient może dokonać bezpłatnej zmiany lub odwołania rezerwacji w terminie do 14 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania całkowitej wniesionej opłaty.
  3. Jeżeli odwołanie rezerwacji nastąpi wcześniej niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem rezerwacji dokonamy zwrotu wniesionej opłaty rezerwacyjnej. Zwrot nastąpi w terminie 7 dni roboczych, licząc od dnia odwołania rezerwacji, na konto z którego wpłynęła opłata rezerwacyjna.
  4. Zmiana rezerwacji przez operatora serwisu Lucky-time jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas zostanie zaproponowany Klientowi inny termin i/lub apartament. Lucky-Time może również odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wniesioną opłatę rezerwacyjną.
  5. Lucky-Time  ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty zadatku. Wówczas, zadatek zostaje zwrócony Klientowi.

Zasady pobytu

  1. Zakwaterowanie  w apartamencie odbywa się bezobsługowo na podstawie szczegółowych instrukcji oraz kodów dostępu wysyłanych w wiadomości e-mail lub sms w dniu przyjazdu. Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności
  2. Pobyt rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Na życzenie Gościa i w przypadku dostępności apartamentu istnieje możliwość indywidualnej modyfikacji w/w godzin bądź przedłużenia pobytu.
  3. Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia. Nieletni mogą przebywać w apartamencie wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej.
  4. W celu terminowego przekazania apartamentu, goście zobowiązani są potwierdzić godzinę przyjazdu z 1-dniowym wyprzedzeniem. Potwierdzenia godziny przyjazdu należy dokonać telefonicznie pod nr tel. +48  663 977 999 bądź na adres e-mail info@lucky-time.pl.
  5. Nie zgłoszenie zastrzeżeń podczas przekazania apartamentu co do stanu technicznego apartamentu i wyposażenia, równoznaczne jest z tym, że apartament został przekazany do użytku w stanie nie budzącym żadnych uwag.
  6. W przypadku szkód wyrządzonych w apartamencie, Goście zobowiązują się do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu, gotówką na ręce właściciela lub osoby odpowiedzialnej za klucze.
  7. Goście zobowiązują się do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00.
  8. Liczba osób zamieszkujących w apartamencie nie może być większa od podanej w rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby właściciel ma prawo zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
  9. Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu, Goście zobowiązują się zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć apartament na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze.
  10. Goście zobowiązują się nie pozostawiać wartościowych przedmiotów w obiekcie, a w przypadku ich pozostawienia robią to na własne ryzyko.
  11. W apartamentach obowiązuje zakaz organizowania imprez towarzyskich oraz palenia tytoniu.
  12. Nie przyjmujemy zwierząt.

Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej warunków pobytu, standardów obsługi,  innych czynników, na które Lucky-Time ma wpływ. Klient ma prawo dochodzenia roszczeń z tytułu reklamacji, stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa.
  2. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie w formie pisemnej w formie elektronicznej na adres info@lucky-time.pl. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer rezerwacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji.
  3. Czas odpowiedzi na reklamację wynosi do 7 dni roboczych.

Ograniczenie odpowiedzialności

  1. Lucky-Time oraz oraz firma będąca właścicielem aplikacji Rezerwacji Online, czyli Hotres Spółka z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za utrudnienia w dostępie do systemu rezerwacyjnego na stronie internetowej www.lucky-time.pl z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.
  2. Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności za mienie Klienta pozostawione w Apartamencie, w szczególności za jego utratę lub uszkodzenie.
  3. Zarówno Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedogodności mogące wystąpić w trakcie pobytu Klienta w Apartamencie z przyczyn nieleżących po stronie Lucky-Time, w tym w szczególności spowodowane przerwą w dostawie prądu, gazu, wody, jak również pracami konserwatorskimi w budynku, w którym znajduje się Apartament oraz w obrębie budynku i na zewnątrz.
  4. Klient zobowiązuje się do podania danych niezbędnych do realizacji rezerwacji, które są prawdziwe i umożliwiają identyfikację jego osoby (błędne lub nieprawdziwe dane mogą skutkować niemożnością przekazania Klientowi informacji niezbędnych do realizacji pobytu Klienta w apartamencie). Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości kontaktu z Klientem przed przyjazdem, jeśli podane przez Klienta dane okazały się nieprawdziwe lub błędne.

Polityka prywatności

  1. W trakcie dokonywania Rezerwacji Online, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu.
  2. Dane Gościa  będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia  prawidłowego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych i nie będą udostępniane osobom trzecim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia  28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
  3. Administratorem danych osobowych jest Agnieszka Pukacz, z siedzibą w Dobrzykowicach, ul. Ametystowa 6, NIP 691 214 46 31,  Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – luckytime24h@gmail.com
  4. Dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  5. Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
  6. Dane osobowe Gościa przechowywane będą bezterminowo.
  7. Gość posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
  8. Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.

Rezerwacja pobytu w naszych apartamentach Lucky Time jest jednoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.


„Rozwój przedsiębiorstwa dzięki inwestycji w ruchome środki trwałe”

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,

w ramach wsparcia dla MŚP dotkniętych skutkami epidemii COVID-19.