Regulamin
Przed dokonaniem rezerwacji prosimy o zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu.
Dokonanie rezerwacji równoznaczne jest z zaakceptowaniem Regulaminu.
Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu apartamentów zamieszczonych na stronie www.lucky-time.pl. W momencie dokonania rezerwacji zostaje zawarta umowa najmu Apartamentu między Lucky-Time, a Klientem na warunkach określonych w niniejszym regulaminie.
Postanowienia ogólne
Właścicielem strony www.lucky-time.pl oraz operatorem prezentowanych na niej apartamentów jest firma Agnieszka Pukacz, z siedzibą w Dobrzykowicach, ul. Ametystowa 6, NIP 691 214 46 31.
Rezerwacja
- Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej www.lucky-time.pl, poczty elektronicznej e-mail: info@lucky-time.pl lub telefonicznie pod numerem +48663977999. Klient, który dokonuje rezerwacji, oświadcza, że jest osobą pełnoletnią.
- Wysokość opłaty za wynajem Apartamentu jest podana w formularzu potwierdzenia rezerwacji otrzymywanym po dokonaniu rezerwacji lub telefonicznie przy dokonywaniu rezerwacji.
- Opłata wskazana w ofercie cenowej na stronie internetowej i w formularzu rezerwacyjnym zawiera 8% podatek od towarów i usług.
- Płatności należy dokonywać: Na rachunek bankowy w mBanku: 90 1140 2004 0000 3202 7720 3014
- W celu otrzymania faktury prosimy o przesłanie w ciągu 24 godzin od dokonania rezerwacji informacji, czy i na jakie dane ma zostać wystawiona faktura VAT. W przeciwnym wypadku zostanie wystawiony paragon fiskalny bez możliwości późniejszego uzyskania faktury sprzedażowej. Paragon fiskalny będzie dostępny w siedzibie Firmy i na życzenie udostępniany pocztą lub mailem.
- Klient, po dokonaniu rezerwacji Apartamentu on-line, telefonicznie lub drogą mailową, otrzyma na swoją elektroniczną skrzynkę pocztową e-mail formularz, w którym znajdują się informacje o dokonanej rezerwacji wraz z podaniem konta oraz terminu do którego należy dokonać wpłaty opłaty rezerwacyjnej.
- Potwierdzenie rezerwacji następuje e-mailem po zarejestrowaniu na koncie opłaty rezerwacyjnej.
- Opłata rezerwacyjna wynosi 30% sumy zamówienia, jeśli do dnia przyjazdu pozostało więcej niż 5 dni, lub 100 % sumy zamówienia, jeśli do dnia przyjazdu pozostało 5 lub mniej dni.
- Pozostałą część opłaty za wynajem Apartamentu tj. 70% sumy zamówienia Klient powinien zapłacić do dnia odbioru apartamentu dokonując przelewu tradycyjnego (liczy się data zaksięgowania wpłaty).
- Utworzenie przez Klienta rezerwacji drogą telefoniczną oznacza również zawiązanie umowy na warunkach określonych w Regulaminie.
- W przypadku dokonania rezerwacji i nieopłacenia opłaty rezerwacyjnej we wskazanym terminie rezerwacja zostanie automatycznie anulowana. Przywrócenie rezerwacji jest możliwe wyłącznie w przypadku dostępności lokalu, przy czym cena najmu może ulec zmianie.
Zmiana oraz anulowanie rezerwacji
- Opłata rezerwacyjna jest opłatą wyłączającą z oferty konkretny apartament w określonym terminie dla innego potencjalnego Klienta. Jeśli rezerwacja dojdzie do skutku, wniesiona opłata rezerwacyjna będzie stanowiła część opłaty za pobyt.
- Klient może dokonać bezpłatnej zmiany lub odwołania rezerwacji w terminie do 14 dni przed planowanym przyjazdem. Po tym terminie zastrzegamy sobie prawo do zatrzymania całkowitej wniesionej opłaty.
- Jeżeli odwołanie rezerwacji nastąpi wcześniej niż 14 dni przed planowanym rozpoczęciem rezerwacji dokonamy zwrotu wniesionej opłaty rezerwacyjnej. Zwrot nastąpi w terminie 7 dni roboczych, licząc od dnia odwołania rezerwacji, na konto z którego wpłynęła opłata rezerwacyjna.
- Zmiana rezerwacji przez operatora serwisu Lucky-time jest możliwa wyłącznie w przypadku wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej spełnienie świadczenia. Przez siłę wyższą rozumie się: kataklizmy przyrody, zajęcie apartamentu przez jakikolwiek organ władzy państwowej w jakimkolwiek celu, strajki, wojny i zamieszki oraz pozbawienie przez dostawcę Apartamentu prądu, gazu, energii grzewczej lub wody. Wówczas zostanie zaproponowany Klientowi inny termin i/lub apartament. Lucky-Time może również odstąpić od umowy, zwracając Klientowi wniesioną opłatę rezerwacyjną.
- Lucky-Time ma prawo do anulowania potwierdzonej rezerwacji, w terminie do 24 godzin, od momentu zaksięgowania wpłaty zadatku. Wówczas, zadatek zostaje zwrócony Klientowi.
Zasady pobytu
- Zakwaterowanie w apartamencie odbywa się bezobsługowo na podstawie szczegółowych instrukcji oraz kodów dostępu wysyłanych w wiadomości e-mail lub sms w dniu przyjazdu. Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności
- Pobyt rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 11:00 w dniu wyjazdu. Na życzenie Gościa i w przypadku dostępności apartamentu istnieje możliwość indywidualnej modyfikacji w/w godzin bądź przedłużenia pobytu.
- Rezerwacji może dokonać wyłącznie osoba pełnoletnia. Nieletni mogą przebywać w apartamencie wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej.
- W celu terminowego przekazania apartamentu, goście zobowiązani są potwierdzić godzinę przyjazdu z 1-dniowym wyprzedzeniem. Potwierdzenia godziny przyjazdu należy dokonać telefonicznie pod nr tel. +48 663 977 999 bądź na adres e-mail info@lucky-time.pl.
- Nie zgłoszenie zastrzeżeń podczas przekazania apartamentu co do stanu technicznego apartamentu i wyposażenia, równoznaczne jest z tym, że apartament został przekazany do użytku w stanie nie budzącym żadnych uwag.
- W przypadku szkód wyrządzonych w apartamencie, Goście zobowiązują się do zapłaty odszkodowania w pełni pokrywającego wartość poniesionych strat, najpóźniej w dniu wyjazdu, gotówką na ręce właściciela lub osoby odpowiedzialnej za klucze.
- Goście zobowiązują się do utrzymywania obiektu w stanie zastanym oraz do zachowania zasad dobrego sąsiedztwa, a w szczególności do przestrzegania ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do 6:00.
- Liczba osób zamieszkujących w apartamencie nie może być większa od podanej w rezerwacji. W przypadku przekroczenia tej liczby właściciel ma prawo zerwać kontrakt ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Przy każdorazowym wyjściu z apartamentu, Goście zobowiązują się zamknąć wszystkie okna oraz zamknąć apartament na wszystkie zamki, do których otrzymali klucze.
- Goście zobowiązują się nie pozostawiać wartościowych przedmiotów w obiekcie, a w przypadku ich pozostawienia robią to na własne ryzyko.
- W apartamentach obowiązuje zakaz organizowania imprez towarzyskich oraz palenia tytoniu.
- Nie przyjmujemy zwierząt.
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej warunków pobytu, standardów obsługi, innych czynników, na które Lucky-Time ma wpływ. Klient ma prawo dochodzenia roszczeń z tytułu reklamacji, stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa.
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest jej zgłoszenie w formie pisemnej w formie elektronicznej na adres info@lucky-time.pl. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer rezerwacji, opis sytuacji podlegającej reklamacji.
- Czas odpowiedzi na reklamację wynosi do 7 dni roboczych.
Ograniczenie odpowiedzialności
- Lucky-Time oraz oraz firma będąca właścicielem aplikacji Rezerwacji Online, czyli Hotres Spółka z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za utrudnienia w dostępie do systemu rezerwacyjnego na stronie internetowej www.lucky-time.pl z powodu wystąpienia innych czynników niezależnych.
- Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności za mienie Klienta pozostawione w Apartamencie, w szczególności za jego utratę lub uszkodzenie.
- Zarówno Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek niedogodności mogące wystąpić w trakcie pobytu Klienta w Apartamencie z przyczyn nieleżących po stronie Lucky-Time, w tym w szczególności spowodowane przerwą w dostawie prądu, gazu, wody, jak również pracami konserwatorskimi w budynku, w którym znajduje się Apartament oraz w obrębie budynku i na zewnątrz.
- Klient zobowiązuje się do podania danych niezbędnych do realizacji rezerwacji, które są prawdziwe i umożliwiają identyfikację jego osoby (błędne lub nieprawdziwe dane mogą skutkować niemożnością przekazania Klientowi informacji niezbędnych do realizacji pobytu Klienta w apartamencie). Lucky-Time nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości kontaktu z Klientem przed przyjazdem, jeśli podane przez Klienta dane okazały się nieprawdziwe lub błędne.
Polityka prywatności
- W trakcie dokonywania Rezerwacji Online, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie serwisu.
- Dane Gościa będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia prawidłowego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych i nie będą udostępniane osobom trzecim, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.09.1997 o ochronie danych osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Agnieszka Pukacz, z siedzibą w Dobrzykowicach, ul. Ametystowa 6, NIP 691 214 46 31, Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – luckytime24h@gmail.com
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu korzystania z usług hotelowych – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uczestniczące w realizacji usług.
- Dane osobowe Gościa przechowywane będą bezterminowo.
- Gość posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych
- Gość ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową realizacji usługi/umowy.
Rezerwacja pobytu w naszych apartamentach Lucky Time jest jednoznaczna z akceptacją niniejszego regulaminu.
„Rozwój przedsiębiorstwa dzięki inwestycji w ruchome środki trwałe”
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020,
w ramach wsparcia dla MŚP dotkniętych skutkami epidemii COVID-19.